Fotbollscup i Barkarby


Vi har spenderat lördag och söndag i Barkarby där sonen har spelat fotboll, närmare bestämt Höstpokalen. Jag hade hoppats att det skulle bli lite shopping i Barkarby, men det fanns det liksom inte tid för det. Hur gick det då för grabbarna i Högbo AIK? Det åkte ur i åttondelsfinalen, men gjorde ändå en bra turnering.

På vägen hem stannade vi till i Fullerö Handel , en butik mellan Uppsala och Storvreta som säljer konsthantverk och smide, heminrednings- och köksattiraljer mm och där fick jag shoppa loss lite. Bl a lite nya saker från Gerbera, söta skålar samt en kakburk!

Kommentarer

  1. Kul Ingela ! Är det inte en lila gratängform jag skådar ?? Hur fin som helst..... Kram från Anneli

    SvaraRadera
  2. Visst är det Victoria Design på de ljusblå skålarna? Stod länge och velade och köpte de inte. Detta var för ett halvår sedan. Nu har jag ångrat mig men butiken där de såldes har kånkat :-(

    SvaraRadera
  3. Anneli: Ja, visst är den fin, den lila gratängformen. Kommer att användas mycket här hemma...

    Frostrosor: Ja, det är Victoria Design på de ljusblå skålarna. Såå fin, ångrar att jag inte köpte några fler. Men får då en anledning att åka dit en gång till!!

    SvaraRadera
  4. Så rolig shopping! Jag vill också ha lite söta skålar...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg